سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 دلیل برای توصیه برند اسکین استیتوت (Skinstitut)

در حالی که به آرامی به پایان تابستان در استرالیا نزدیک می شویم ، زمان خوبی است که پوست خود را دقیق تر مشاهده کنیم. به احتمال زیاد روزهای سرگرم کننده در ساحل و بیرون بودن زیاد بر سطح آبرسانی و ظاهر کلی چهره شما تأثیر داشته است. اگر به دنبال محصولات جدید مراقبت از پوست برای ساده سازی روال معمول و رفع این مشکلات هستید ، امروز پنج دلیل را برای شما بیان می کنم که چرا باید محصولات Skinstitut را امتحان کنید.

 

اگر از مواد با کیفیت و بدون قیمت بالا خوشتان می آید ، حتماً به خواندن ادامه دهید!

 

محصولات Skinstitut در کلینیک های برجسته مراقبت از پوست استفاده می شود

اولین بار زمانی که برای درمان میکرودرم ابریژن در درمانگاه های لیزر استرالیا رفتم ، با این برند آشنا شدم. دیدن محصولات Skinstitut که توسط متخصصان مورد استفاده قرار می گرفت ، گواهی عالی بر کیفیت و کارایی آنها بود. آنها توسط شیمیدانان و داروسازان زیبایی به منظور اطمینان از استفاده موثر از مواد فعال ، سیستم های تحویل و فرمولاسیون طراحی شده اند که به نوبه خود به نتایج شگفت انگیزی منجر می شود. من نیز بعد از خواندن در وب سایت Skinstitut بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم که آنها دائماً با متخصصان صنعت مشورت می کنند تا در مورد آخرین فن آوری ها و مواد اولیه بدانند و در صورت نیاز محصولات خود را دوباره فرموله کنند. این ، از نظر من ، تعهد زیادی به مشتریان با کیفیت و برند نشان می دهد. علاوه بر این ، محصولات Skinstitut روی حیوانات آزمایش نمی شوند و حاوی هیچ گونه مواد مشتق شده از حیوانات نیستند.

 

نیازی به گفتن نیست ، تجربه من در کلینیک های لیزر استرالیا و نتایجی که بلافاصله دیده ام باعث شده است که خواسته های بیشتری داشته باشم!

آنها در استرالیا ساخته می شوند

حمایت از مشاغل محلی همیشه بسیار عالی است ، به ویژه اگر محصولات آنها نه تنها متعلق به استرالیا بلکه ساخت استرالیا باشد. Skinstitut تلاش می کند تا با ارائه فرمولاسیون با کیفیت بالا و ارزش بالای پول ، پیشروترین برند پزشکی در کشور باشد.

 

بسته بندی ساده و ساده است ، به این معنی که شما برای آنچه در داخل است هزینه می کنید

صحبت در مورد ارزش پول - هر محصول Skinstitut 45 دلار استرالیا است که در مقایسه با سایر مارک های حرفه ای بسیار ارزان است. بسته بندی آنها ممکن است ساده باشد ، اما این بدان معناست که نام تجاری پول سختی (و شما) را صرف جزییات جلب توجه نمی کند و بیشتر بر روی چیزهای داخل تمرکز می کند. اگر از وب سایت Skinstitut دیدن کرده و به "ماتریس مواد اولیه اصلی" بروید ، مخلوط خوبی از مواد طبیعی و با عملکرد بالا ، اثبات شده از نظر بالینی را مشاهده خواهید کرد.

 

برای ذکر چند مورد ، می توانید انتظار داشته باشید که اسید هیالورونیک ، رتینول محصور ، سم مار ، کلاژن دریایی و بسیاری دیگر را ببینید! با نگاهی به لیست مواد تشکیل دهنده ، می بینم که موارد مهم معمولاً در بالا قرار می گیرند ، به این معنی که غلظت بالایی از قهرمانان مراقبت از پوست وجود دارد که شما نیاز دارید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

محصولات Skinstitut به گونه ای طراحی شده اند که حتی نتایج بهتری را با هم مخلوط کنند

در حالی که محصولات Skinstitut می توانند به عنوان افزودنیهای مستقل به روال مراقبت از پوست شما عالی باشند ، بسته به نیاز پوست شما ، می توانند حتی برای نتایج بهتر جفت شوند. بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم.

 

اسکراب گلیکولیک 14? + روغن چند فعال = پوست صاف و درخشان

ماسک آبرسان + ویتامین C 100? = چهره درخشان و پرپشت (عالی قبل از رویدادهای بزرگ)

Age Defense SPF 50 + ویتامین C 100? = محافظت در برابر آفتاب با شارژ فوق العاده

جوانسازی 15 سرم + باور چشم = ناحیه دور چشم پف کرده

متخصصان آموزش دیده در کلینیک های پوست یا اقدامات پزشکی می توانند به شما در ایجاد یک روال مراقبت از پوست متناسب با نیازهای شما کمک کنند. می توانید لیست سهامداران و متخصصان توصیه شده را در وب سایت Skinstitut بررسی کنید.

پاک کننده لاکتیک skinstitut l

جواب می دهد

سرانجام ، مهمترین دلیل اینکه چرا باید مراقبت از پوست Skinstitut را انجام دهید این است که کار می کند! من بیش از یک ماه است که از سه محصول این برند استفاده می کنم و متوجه پیشرفت چشمگیری در احساس و ظاهر پوست شده ام.

پاک کننده L-Lactic راحت ترین پاک کننده ای است که من تا به حال استفاده کرده ام. این باعث می شود پوست بسیار نرم ، صاف و پرپشت شود (اما نه سفت!). این محصول تقریباً همه کار می کند - پوست شما را آبرسانی می کند ، به آرامی لایه برداری می کند ، با احتقان مبارزه می کند و می تواند برای پوست های حساس استفاده شود. مطمئناً صورت من را آرام کرده و قرمزی را که اغلب با آن از خواب بیدار می شدم کاهش می دهد و در عین حال ظاهر منافذ را نیز به حداقل می رساند. همچنین شایان ذکر است که من مدتهاست که هیچ شکست بزرگی نداشته ام! این پاک کننده بوی خوبی دارد ، به راحتی قابل استفاده و آبکشی است و هیچ اثری روی پوست باقی نمی گذارد.

من میکرو پیل آنزیمی را به عنوان یک درمان ترکیبی برای خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست دوست دارم. ملایم اما بسیار قوی است ، پس از 5 تا 5 دقیقه نگه داشتن آن (من معمولاً 15 دقیقه می روم) ، متوجه یک رنگ شاداب و روشن می شوید. هنگام برداشتن هیچ گونه احساس سوزش ، سوزش یا قرمزی وجود ندارد - حتی توصیه می شود از این محصول پس از درمان هایی مانند میکرودرم ابریژن یا لایه برداری با لیزر استفاده کنید. از آنجا که بسیار ملایم است ، می توان از آن به دفعات مورد نیاز استفاده کرد (اگرچه من نیازی به درمان بیشتر از دو بار در هفته نمی بینم). اگر به لایه بردارهای مبتنی بر آنزیم علاقه دارید ، قطعاً باید از این لایه بردار استفاده کنید.

سرم جوانسازی 15 برای پوست من نیز بسیار عالی بوده است. من فکر می کنم این باعث می شود جوان تر ، محکم تر و پرپشت تر به نظر برسد. بزرگترین تفاوت در ناحیه دور چشم است ، جایی که اولین علائم پیری برای من قابل توجه است. پاهای کلاغ هنوز وجود دارد ، اما از نظر بصری خیلی کمتر برجسته است و به نظر نمی رسد مانند گذشته پایین بیاید. علاوه بر این ، سرم سوزش و حساسیت را کاهش می دهد. دارای قوام ژلی است و خیلی سریع جذب می شود و لایه ای کمی چسبناک روی پوست می گذارد (هنگامی که از مرطوب کننده یا آرایش خود استفاده کردید آن را احساس نخواهید کرد). این یک انتخاب عالی برای انواع پوست آسیب دیده و کم آب است یا اگر نگران اولین علائم پیری هستید.

سرم skinstitut rejuvenate 15 آیا محصول Skinstitut را امتحان کرده اید؟ آیا به مارک های حرفه ای بیشتر از مارک هایی که در داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ قابل دسترسی هستند اعتماد می کنید؟ در نظرات به من اطلاع دهید.