سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدام پاک کننده Skinstitut برای من مناسب است؟-بخش اول

اولین قدم در مراقبت از پوست ، پاکسازی ، می تواند عادت زندگی شما را تغییر داده یا از بین ببرد. حتی در صورت استفاده از بهترین محصولات درمانی و مرطوب کننده ها ، پاک کننده ای که مناسب نوع پوست یا نگرانی شما باشد ، می تواند برای اهداف پوست ایده آل شما نقش بسزایی داشته باشد. طیف گسترده ای از پاک کننده های Skinstitut ، که همه ارزش باور نکردنی و فرمولاسیون زیبایی را ارائه می دهند ، برای انواع خاصی از پوست کار می کند. بنابراین ، پیدا کردن مناسب برای شما کلید شروع یک روال قاتل است. ما بهترین پاک کننده های Skinstitut را جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کند راهی مناسب برای زنگ زدن در یک روال جدید برای نوع پوست خاص خود پیدا کنید. گزینه های زیر را بررسی کنید تا بهترین پاک کننده را برای خود بیابید.

 

پاک کننده ای برای هیپرپیگمانتاسیون و پوست مستعد آکنه

با تمیز کننده گلیکولیک Skinstitut 12? ، پوست شل و متراکم را به سرعت شفاف و صاف کنید ، برای روشن شدن ، به حداقل رساندن جوش و بهبود کلی رنگ و بافت پوست بسیار مناسب است. این لایه بردار بدون خط و خش لایه برداری جدی را بدون ایجاد احساس قرمز و خام که می تواند با لایه بردار استاندارد شما ایجاد شود ، ایجاد می کند. این اسکراب منحصر به فرد از اسید گلیکولیک 12? برای از بین بردن سلول های مرده پوست در سطح سلولی استفاده می کند ، پوست مرده اضافی ، باکتری ها و سبوم را فوراً از بین می برد و احساس طراوت ، تمیز و ضد احتقان به پوست می دهد.

پاک کننده گلیکولیک Skinstitut 12? یک انتخاب عالی برای انواع پوست است. افرادی که دارای آکنه ، لکه های تیره یا رنگ ناهموار پوست هستند ، بیشترین استفاده را از این محصول خواهند برد. این شوینده مناسب پوستهای خشک تر و همچنین پوستهای چرب است. هنگام استفاده مداوم از این محصول ، حتماً از SPF 30 در طول روز استفاده کنید ، زیرا اسید گلیکولیک می تواند باعث حساسیت به خورشید شود.

 

پاک کننده پوستهای حساس ، خشک و مستعد آکنه

با استفاده از پاک کننده ملایم Skinstitut ، بدون سوزش یا سوختگی فرمول های پاک کننده سخت تر ، آن را تمیز کنید. این یک فرمول ملایم و مغذی است ، این انتخاب ایده آل برای کسانی است که با حساسیت یا سوزش ناشی از شوینده های استاندارد دست و پنجه نرم کرده اند. فرمول ژل ابریشمی به آرامی پوست مرده ، باکتری ها و سبوم را بدون ایجاد تعادل در رطوبت طبیعی و pH پوست از بین می برد. راه خود را به یک رنگ زیبا و شفاف ، عاری از قرمزی و تحریک پاک کنید.

 

پاک کننده ملایم Skinstitut برای انواع پوست مناسب است. افرادی که دارای پوست مخصوصاً خشک ، تحریک شده یا حساس هستند ، بیشترین استفاده را از این محصول خواهند برد. پاک کننده ملایم همچنین یک گزینه عالی برای پوست های حساس یا خشک مستعد آکنه است ، زیرا می تواند به کاهش آب بدن و تسکین التهاب کمک کرده ، دید لکه های فعال آکنه را کاهش داده و به بهبود سریع آنها کمک کند.