سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدام پاک کننده Skinstitut برای من مناسب است؟-بخش دوم

پاک کننده پوست های حساس ، ملتهب و خشک

اگر درخشش تمیز و نرم همان چیزی است که دنبال آن هستید ، با Skinstitut L-Lactic Cleanser نمی توانید اشتباه کنید. این ژل پاک کننده و ملایم ، این رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند و در عین حال برای ظاهر تازه ، بدون نیش تمیز کننده های قوی تر اسید ، سطح طبیعی پوست شما را حفظ می کند.

 

Skinstitut L-Lactic Cleanser یک انتخاب عالی برای انواع پوست است ، اما بیشتر برای پوست های خشک ، حساس یا ملتهب مفید است. کسانی که به دنبال روشن کردن ملایم پوست خود یا کاهش لکه ها بدون تحریک پوست خود هستند ، از این پاک کننده نیز لذت خواهند برد. پاک کننده L-Lactic همچنین برای کسانی که تجربیات منفی با محصولات اسیدی قوی تر داشته اند ، یک گزینه عالی است ، زیرا اسید لاکتیک به طور کلی اسید انتخابی برای پوست های حساس تر است. همیشه مطمئن شوید که از SPF 30 هنگام استفاده از یک محصول اسیدی استفاده می کنید ، به ویژه در پوست های حساس یا آسیب دیده ، زیرا اسیدهای لایه بردار باعث حساسیت بیشتر پوست در هنگام استفاده می شوند.

پاک کننده برای پوست های حساس ، خشک و سایر انواع پوست

چه در خانه و چه در حال حرکت ، همه آماده هستید که با Skinstitut Microbiome Micellar Water 200ml ، یک روش سبک و فوق العاده ملایم برای تمیز کردن ، در یک لحظه پاکسازی کنید. Skinstitut با تزریق این محصول با ویتامین های ضروری ، مواد معدنی و پری بیوتیک ها ، چرخش غنی از مواد مغذی خود را بر روی پاک کننده کلاسیک آب میسل قرار می دهد. استفاده از پری بیوتیک ها باعث می شود که این پاک کننده در بخش پاک کننده ملایم و بدون آب مدعی جدی باشد. پری بیوتیک ها بیوم طبیعی پوست را بازیابی می کنند و تحریک را برای پاکسازی سریع که پوست حساس شده را تشدید نمی کند ، به حداقل می رسانند. این آب میسلاری آرامش بخش ، رطوبت طبیعی پوست را نیز حفظ می کند و از پوست در برابر عوامل محیطی ، کم آبی و باکتری های مضر محافظت می کند.

 

Skinstitut Microbiome Micellar Water 200ml برای انواع پوست ایده آل است. افرادی که دارای پوست مخصوصاً خشک یا حساس هستند از استفاده از این محصول بیشترین سود را خواهند برد ، اگرچه این پاک کننده آرایش عالی برای انواع پوست است. مطمئن باشید با این آب میسیلی Skinstitut ظاهری تازه و شفاف خواهید داشت.