سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درمالوژیکا | درمالوجیکا | Dermalogica

Dermalogica ، که در سراسر جهان با عنوان "انتخاب حرفه ای" شناخته می شود ، بر این اساس بنا شد که مراقبت خوب از پوست به معنای مراقبت یا تجمل نیست ... بیشتر از مسواک زدن یا شستن موها نیست. جین ورواند ، بنیانگذار موسسه بین المللی پوست (یک موسسه آموزشی تحصیلات تکمیلی برای متخصصان مراقبت از پوست) ، Dermalogica را در سال 1986 تأسیس کرد تا به کمبود قابل توجه بازار در راه حل های مبتنی بر نتایج رسیدگی کند. در نتیجه این چشم انداز و موقعیت یابی برند ، هم درمانگران حرفه ای پوست و هم مصرف کنندگان یک گروه فرقه ای مشابه ایجاد کرده اند. Dermalogica از یک ویترین کوچک در مارینا دل ری به مرکز اصلی فعلی آن در 145000 فوت مربع در سراسر جهان در کارسون ، کالیفرنیا تبدیل شد ، به دلیل اشتیاق قبیله ای برای مراقبت های پوچ پوست.

Dermalogica ، ایجاد شده توسط The International Dermal Institute ، با امتناع از استفاده از رنگ های مصنوعی ، عطرهای مصنوعی ، S.D. الکل ، لانولین یا روغن معدنی-همه آنها به دلیل کم هزینه بودن ، علیرغم ارتباطات تثبیت شده با انواع اختلالات پوستی ، مورد علاقه صنعت بودند. این شرکت حتی فراتر رفت و از تمام متخصصان مراقبت از پوست Dermalogica خواست تا بالاترین سطح آموزش و تجربه را داشته باشند و اطمینان حاصل کند که مشتریان می توانند بدون تسلیم شدن در هیاهو و هیاهوی صنعتی مشاوره های معتبری در مورد وضعیت پوست خود دریافت کنند.

رویکرد Dermalogica به مراقبت حرفه ای از پوست امروزه نیز ادامه دارد ، با بسته بندی های بی معنی ، تمرکز بر آموزش مراقبت از پوست و تعهد به طراحی محصولاتی که به جای ادعاهای غیرواقعی ، نتایج تولید می کند. Dermalogica همیشه بر نیازهای مصرف کنندگان تمرکز کرده است ، نه بسته بندی های برجسته یا تبلیغات اغراق آمیز.

Dermalogica یک شرکت خصوصی است که دفتر مرکزی آن در کارسون ، کالیفرنیا و در بیش از 50 کشور جهان فعالیت می کند. به دلیل استقلال از شرکت های مادر و سرمایه گذاران ، این برند توانسته است به رسالت خود در زمینه تناسب اندام وفادار بماند و به گونه ای عمل کند که کارآفرینی ، خلاقیت و اشتیاق را در ارائه محصولات درمانگران حرفه ای پوست و مشتریان آنها تشویق کند. ، آموزش و ابزار مورد نیاز برای دستیابی به سالم ترین پوست ممکن.

کالاهای درمالوژیکا تقریباً همه در ایالات متحده تولید می شوند.

ایده های اساسی Dermalogica

 

Dermalogica مفاهیم منحصر به فردی را در اختیار درمانگران حرفه ای پوست قرار می دهد تا از بهترین درمان تشخیصی و پوستی برای مشتریان خود استفاده کنند.

 

تجزیه و تحلیل پوست Dermalogica با استفاده از Face Mapping

نگاشت صورت ، مطالعه کاملی از مشکلات پوستی کنونی آنها و همچنین اطلاعاتی برای مراقبت های پیشگیرانه پیشگیرانه را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. یک درمانگر پوست آموزش دیده به عنوان اولین قدم در هرگونه مشاوره یا درمان ، با مشتریان بدون هیچ گونه هزینه ای به نقشه نقشه می پردازد. این روش پوست را به 14 منطقه تقسیم می کند و تنها چند دقیقه طول می کشد.

درمانگر نه تنها به پوست نگاه می کند ، بلکه آن را در تمام نواحی صورت و گردن احساس می کند و اختلالات جزئی پوست را از طریق ظرافت بافت ، گرما و تنش تشخیص می دهد. این اطلاعات بر روی "نقشه" بصری از پوست مشتری ثبت می شود و جهت تجویز محصولات مناسب را ارائه می دهد. همچنین برای بازدیدهای بعدی به عنوان پایه ای برای مقایسه در پرونده نگهداری می شود.

تصور Dermalogica مبنی بر اینکه "انواع پوست" ثابت یک مغالطه است و اینکه وضعیت پوست همه افراد دائما در حال تغییر است و نیاز به اصلاحاتی در مراقبت های خانگی و درمان های حرفه ای دارد ، بر اساس این تکنیک است. متغیرهای متعددی بر وضعیت پوست تأثیر می گذارند ، از تغییرات هورمونی و تغییرات رژیم غذایی گرفته تا تغییرات آب و هوایی و محیطی.

نوار پوست Dermalogica

Skin Bar Dermalogica تقلید کننده های بیشماری اما هیچ یک از همتایان اصلی خود را به عنوان خالق محیط آرامش بخش و مشارکتی "نوار" برای مراقبت از پوست ایجاد نکرده است. این ایده در ابتدا توسط Dermalogica در 2004 در Dermalogica on Montana ، اولین مکان مفهومی این برند ، مطرح شد

از دیدگاه مشتری ، ایده Skin Bar دسترسی سریع به خدمات حرفه ای مراقبت از پوست را فراهم می کند. از دیدگاه یک متخصص مراقبت از پوست ، محیط به سادگی از پیاده روی استقبال می کند و فروش خرده فروشی را افزایش می دهد. Skin Bar با اجازه دادن به مشتریان برای آشنایی با وضعیت پوست شخصی خود و همچنین تجربه عملی با تکنیک های صحیح مراقبت از پوست ، مراقبت حرفه ای از پوست را حذف می کند. گروه های کوچکی از زنان به عنوان بخشی از روش خرید "شکار و جمع آوری" خود به طور منظم از Skin Bar دیدن می کنند.

درمان های Dermalogica با استفاده از MicroZone®

درمانهای MicroZone برای مراجعه کنندگان 20 دقیقه ای برای حل مشکلات بسیار متمرکز است ، افرادی که برای مدت طولانی تحت فشار هستند اما دارای شرایط مراقبت از پوست هستند که نیاز به توجه حرفه ای دارد.

هر درمان Dermalogica MicroZone ، بر خلاف یک مینی صورت ، متناسب با یک نگرانی خاص پوست طراحی شده است. این جلسات سریع و فشرده علاوه بر اینکه راه حل مسأله فوری است ، به عنوان یک معیار فاصله بین قرارهای منظم تعمیر و نگهداری عمل می کند. نوجوانان ، مردان تازه کار در زمینه درمان پوست و خانم هایی که زمان کافی برای مراقبت از پوست حرفه ای ندارند ، درمان های MicroZone را جذاب می دانند.